МРТ томографія у ранній діагностиці дислексії

МРТ дослідження головного мозку допоможе у діагностиці дислексії, порушення здатності читання.

МРТ сканування 40 дітей у дошкільному закладі дозволило виявити зв’язок між порушеною здатністю до читання та розміром структури, що пов’язує дві зони в головному мозку відповідальних за мовлення. Попередні дослідження показують, що ця структура під назвою дугоподібний пучок має менші розміри і менш структурована у дорослих з нерозвиненим навичкою читання. Але було незрозуміло чи це призвело до розвитку проблем із читанням чи це результат відсутність практики читання.

Керівник дослідження Джон Габріель з Массачусетського технологічного інституту каже: «Ми були дуже зацікавлені у дослідженні дітей до навчання читання та знаходження якихось відмінностей» «Зазвичай дислексія діагностується на другий рік навчання у школі. Це відкриття допоможе за допомогою МРТ дослідження знаходити дітей із цим відхиленням до початку шкільного навчання, і вони можуть раніше отримувати кваліфіковану допомогу. Ще не ясно, що призводить до різниці структур головного мозку, але одне ясно одне ясно, що вони є результатом комплексного впливу генетичних і зовнішніх факторів».

Дослідники планують провести МРТ дослідження групи дітей на другий рік навчання у школі для того, щоб з’ясувати, як різниця в мозкових структурах вплинула на оволодіння читанням.

Насамкінець професор сказав: «Ми не знаємо, як усе обернеться за такий великий проміжок часу. Це дуже важливо – Чи зможемо ми, через аналіз поведінки дитини та вимірювання структур мозку, точніше діагностувати дислексію? Якщо це так, то існує надія, що мотивована активна дія допоможе дітям з початку життєвого шляху замість провалу та розчарування»

Результати дослідження були опубліковані в Journal of Neuroscience

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.